Subject: "Viljandi maakond, Viljandi vald, Taganurga küla, riigitee 51 Viljandi - Põltsamaa km 34,492 ja Lepiksaare tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-02 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'OÜ Hetver' <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 14:24:29 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Viljandi maakond, Viljandi vald, Taganurga küla, riigitee 51 Viljandi –
Põltsamaa km 34,492 ja Lepiksaare tee ristumiskoha rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-25-02  projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Hetver OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Viljandi maakond,
Viljandi vald, Taganurga küla, riigitee 51 Viljandi – Põltsamaa km 34,492
ja Lepiksaare tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Olemasoleva ristumiskoha rekonstrueerimine ja ehitus Aimla metskond 408
kinnistule (katastritunnusega 32801:001:0185) on vajalik Riigimetsa
Majandamise Keskuse (RMK) „Rebassaare – Liivasaare metsaparandusobjekti
rekonstrueerimine ja ehitamine“ metsateede rekonstrueerimise ja ehitamise
projekti raames.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/vi9mzs06smesq8fgiymlp/CD_PP-25-02-Lepiksaar
e-tee_200125.zip?rlkey=xthfdb6u3tzk7eahwlelm0jgl
<https://www.dropbox.com/scl/fi/vi9mzs06smesq8fgiymlp/CD_PP-25-02-Lepiksaa
re-tee_200125.zip?rlkey=xthfdb6u3tzk7eahwlelm0jgl&dl=0> &dl=0

Koopia:

Heiki Verbak  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.